Seyma_29_ Seymacetin merhaba aynısı kızımda da oluyor ara ara doktorumuz normal geçici bir şey olduğunu söyledi.
Seyma_29_ mada merhaba sadece kızarıklık varsa normal bir durum eğer kababukluysa egzama demişti bizim doktorumuz.