Denizarass onu da yaparlar vallahi ben beklerim artık her şeyi.
Bizim kaybımız çok olmadı şükür ama ne paralar kaybeden insanlar oldu. Yani zaten insanlarda para yok, hazır bi yol bulmuşlar ceplerine para girecek onu da dibe vurdular bi anda. Aman yeter ki Türkiye vatandaşının cebi para görmesin.