Gzmzmn Arkadaşlar bebeğim 200gr vermiş 10 aylık 8.800 doktoru kan tahlili istedi bu hafta yaptıracağım. İştahsız bu aralar, aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda? Kilo alması için neler yaptınız? Kan tahlili yaptırdınız mı?