SelmaSefaFatih Yarin bebegim kasık fitiği ameliyati olucak.. Bebegi asik fitigindan ameliyat olan var mi? Cok endiseliyim 🥺
Nurr89 SelmaSefaFatih 3 hafta önce benim oğlum oldu canım 2 aylıkdi ben de çok endiseliydim ameliyathaneye aldıklarında hıçkıra hıçkıra ağladım ama çok şükür sadece emzirene kadar sıkıntı yaşadık daha sonrası çok rahattı zorlamadi beni hiç geçmiş olsun hiç korkma
ikizerkekannesi SelmaSefaFatih 47 günlüktü çok üzülmüş ağlamıştım ama inan kokulacak bir şey yok yarım saat sürmedi akşamına eve geldik 3-4 gün sonrada pansumanı yapılmıştı
SelmaSefaFatih Nurr89 ben smdiden basladim aglamaya benim bebegimde 2ay 23 gunluk anesteziden korkuyorum
Tugceata Hiç korkma 1 ay önce oldu oğlum ameliyattan gelince ağladı huysuzlandı bir yarım saat okadar tabi birde biz sünnetle birlikte yaptırdık çişini yaparken ağladı birkaç kere yarınki gün gayet iyiydi.
SelmaSefaFatih Tugceata bizimde sunneti olcak yarin kac aylikti oglunuz bide 4 saat ac kalsn dedi doktor ameliyattan once sizinde oyke miydi
Nurr89 SelmaSefaFatih ilk getirdiklerinde çok ağladı canım emzik tutmaz normalde. 1 saat emzirme demişlerdi o ağlamanın etkisyle emziği tutup uyumuştu emene kadar ama bütün gün sakin uyudu sorun olmuyor inan bana canım gönlünü ferah tut anneyiz illaki içimiz rahat olmuyor
Tugceata Tam 3 ayını doldurduğu gün oldu benimki 6 saat aç kaldı malesef biz mama meme gittiğimiz için mama sindirimi daha geç oluyormuş.
SelmaSefaFatih ikizerkekannesi bize bi gun yaticaksiniz dedi doktor neden acaba ? Bide ameliyattan once ac biraktinz mi
ikizerkekannesi SelmaSefaFatih belki garanti olsun diye 1 gün kalsın demişlerdir ağrısı vs olursa müdahele ederler tabi aç kalmıştı mama ile besleniyordu 8 saat aç kalamaz küçük diye ameliyattan 4 saat önce hastahaneye çağırdılar serum takılmıştı açlıktan fenalaşmasın diye çıkınca anesteziden kendine gelirken çok ağlıyorlar doktor söylemişti zaten panik olma ağlayacak diye biraz ağlaması sakinleşince hemen mama vermiştim aklımızda bulunsun sizinde ağlarsa korkmayın hiç
Tugceata SelmaSefaFatih Yok 4,5 saat takibi yapıldı eve geldik sabah sünnet sargılarını çıkartmak için çağırdılar ondan 1 hafta sonrada kontrole şimdi 1 aylık kontrolümüz var ama virüs çok yoğun korkuyorum gitmeye 🥺
SelmaSefaFatih ikizerkekannesi ah kiyamam onlara ya annelik cok zormus nasil dayanirim bilmiyrm .. Ameliyattan cikinca ne zman uyaniyorlar peki
Tugceata SelmaSefaFatih Ameliyathaneden uyandırıp getiriyolar zaten o ara biraz ağlıyo yarım saat falan sonra uyuyor ameliyattan 2,3 saat sonrada mamasını verdirdiler zaten sakinleşiyor yedikten sonra merak etme bende çok ağlamıştım korktuğum kadar olmadı.
ikizerkekannesi SelmaSefaFatih odaya geldiğinde baygındı 1 saat sonra fln ayılmaya başlamıştı ama tabi gözünü zor açıyordu tam ayılması 2 saati bulmuştu tahmin edebiliyorum aralıksız ağlamıştım rahatlayacaksanız ağlayın sizde ama inanın çok basit bir operasyon o yönden içiniz rahat etsin💕
SelmaSefaFatih Tugceata bizi ertesi gun taburcu edeceklermis hayirlisi bakalim neler yasicaz sunnetten de korkuyorm cani cok yanar mi diye.. sormayin hastalik o kadar fazlayken biz hastaneden cikamiyrz🥺
SelmaSefaFatih Tugceata ay kac saat ac kaliyo yavrular ya kiyamiyorum .. yeter ki bisey olmasin oglusuma ben bosuna uzulmus olayim
Tugceata SelmaSefaFatih Korkmayın Allah yardımcınız olur herşey yolunda gider inşallah siz ne kadar sakin olursanız bebeğinizi o kadar çabuk sakinleştirirsiniz.
SelmaSefaFatih Tugceata sakin kalmak zorundayim insallah hersey yolunda olur Allah razi olsun yorumlarinz biraz olsun rahatlatti