Princessmother Anneler merhaba, kızım 3-4 gündür formül mamasını içmek İstemiyor biberonu reddediyor 7 ölçek değil 3 ölçek içip bırakıyor uykuda bile istemiyor neden olabilir ? Ya da bunu yaşayıp çözüm bulan var mı ?