koalanin Ben göğüs ucu çok olmadığı için kullanıyordum. Ama emzirme sonuna kadar tutmuyordum, doktorum kendi göğsünü vermen daha iyi demişti. Ucu takıyordum, göğsümün ucu vakumladığında çıkıyordu o anda silikonu çıkarıp kendi göğsümü veriyordum o şekilde 5 gün falan kullandım sonra eme eme ucu çıkardığı için daha fazla kullanma gereği duymadım.