Halime_Ciner01 Cok gecmis olsun ben yeni atlattim şükür, esim pozitifti ben ve bebegim temasliydik ama evin icinde cokta koruyamadik ikimizde covid olduk. Ilac kullanmadım ama bol bol emzirmeye çalıştım bebegimin istahi kapandi biraz, geceleri uyku sersemi emiuodu sabaha kadar sirf emsin diye oturdugum oldu onun tek ilaci anne sutu çünkü. Atesini kontrol etmelisin surekli. Bol meyve tuketmeye çalıştim d vitamini c vitamini tükettim, kemik sulu çorbalar tükettim. Bebegij covid degilse maske kullanmalısın ayrica ayni odada yatmamam gerektiğini soylemislerdi. Benim icin cok mumkun degildi. Allah yardımcınız olsun