Yigitkubraa Kontratınız varsa eğer süresi dolmadan çıkarıyorsa öyle bir hakkı yok ve eğer ki kontrat tarihinden 1 ay sonra tahliye taahhütnamesi imzaladıysanız bir ay içinde çıkarsınız yasal olarak.
Benimde kiracı var, bu kadar gaddarlık olmaz.
Şikayetçi olma hakkınız var, kanunlar ev sahibinden çok kiracının yanında unutmayın