ikiyigitannesi Merhaba bebegimin çoklu gıda alerjisi var, yanı sıra dişleri çok zorluyor henüz çıkmadılar 5 buçuk aylık, bu urun dogalmi? Bebegime zarar verir mi alip kullansam biraz rahatlasa yavrum diye, kullanan annelerimiz varmı acaba?? Öneren?
tekgamzelimm ikiyigitannesi Kullandık biz fayda etti kızıma ama çok ilerleyince fayda etmedi osanit aldık şuan onu kullanıyoruz
Giz3mm ikiyigitannesi Yani bize iyi geldi bir yan etkisini de görmedim . Her bebek farklı tabii İçinin rahat etmesini istersen bi uzmanına danış derim canım .