Merhaba anneler sorum şu ;
Bebeğim 19 aylık ama henüz çok fazla kelime hazinesi yok :( baba , gel, dede , hadi . Sadece bunları diyor .. Canı isterse anne der, bay bay yap derim yapar, kapıyı kapat deyince kapatır mesela odandan kitap al gel derim getirir ama konuşmaya gelince maalesef yok , bu durum beni çok fazlasıyla üzüyor … Çevremde herkes geç kalmış gibi şeyler söylüyor yani anlamadım bu yaşta cümle mi kuracak sanki çocuk ?? İster istemez moralim bozuluyor .. Bakıp görüyorum sosyal medyada anneler hep paylaşıyor söyledikleri kelimeleri , bunları görünce daha çok üzülüyorum … İlk bebeğim çevremde pek fazla yaşıtı da yok ne yapacağım konusunda fikir sahibi değilim lütfen beni bilgilendirin , neler yapmalıyım ?