Merhaba kızlar. Görüştüğüm bi arkadaşım korona olabilir. Henüz biz de bişey yok. Yarın 4 gün olacak görüşeli. Umarım çıkmaz. Dua edin bize. Emziren anneyim. Bu süreçte emziren anneler neler yaptı. Ben bi de biraz sütümü sağmıştım mastit olmayayım diye. İnşallah olmamda. Korona olursam ve de sağdığım sütü biberonla verirsem. Sonrasında bebeğim meme reddi yaşar mı. Bebeğim 3 buçuk aylık.