Cansuukoosee Bebeğim 1 aylık günde 2 saatte bir 75-80 cc süt içiyor( sütümü sağıp veriyorum sütüm çıkmadıgında mama veriyorum aynı ölçüde) beslenmesini 3 saate çıkarmak istiyorum siz ne kadar veriyorsunuz 90 versem yeterli olurmu
dios_gokta Cansuukoosee netten bır bak kilosuna gore kac ml mama yada süt vermen gerek hesaplıyor kuzum ama nacızade fikrim yedıgı kadar anne sutu ver 60 ml mama bende mama meme gıttım oglumda emzırebıldıgım kadar ezrıyodum 1 aylıkken mama vereceksem 2 saatı geçmeden mama yapıyordum zamanla oturuyor saat acıkma kolaylık diliyorum❣🌼
Cansuukoosee dios_gokta netten hesaplamama göre ben fazla veriyorum ama 3 saatte dayanabilirmi bilmiyorum yine 2 de acıkırmı zormuş valla ayarlamak herkse yardm etsin allah
Esrasen 3 saate çıkarmanız henüz 1 aylık bebek için çok erken en azından 2-2,5 olmasını bekleyin derim ben 3-3.5 ay 2 saatte 1 gittim kızımda mama verdiğiniz zaman biraz fazla yapın bir kaç kez o içebildiğini içsin sonrasında fikir sahibi olursunuz zaten
Esrasen Cansuukoosee sağarak veriyorum hala 8 ay oldu. Benim kızım iştahsız bir bebek 5. Aya kadar max 90cc ye çıktık biz siz bebeğinizi anlamak için 120cc yapın bir kaç kez o size doyup doymadığını anlatır zaten ☺️