Simra Kizlar benim adetim duzensiz ama 10 gun geçti baya ama adet olcak hissim yok test yapmistim 5 6 gün önce negatif çıktı aceba hamile olanilirmiyim adet olmam gerekiyordu olmadim brzdaha mi bekliyim yoksa yrn kan testi veriyim mi
EJDERYAA Simra 🤔 düzensiz olduğun İçin biraz daha bekle burda böyle senin gibi olup ertesi günü adet olanda oluyor bekle istersen
Aycarya Simra bende de gecikme olmuştu test yaptım negatif çıktı ama adet olmayınca kan verdim hamile olduğumu öğrendim. Sırf bu testler acaba doğru mu diye 2 aylık hamileyken bile test yaptım yine negatif çıktı. O yüzden en kesin sonucu kan testinde öğrenirsiniz.
Ravzanurmom Simra canım benim bende 3 4 gün önce adet görmek gerekirken görmedim ve sancim da yoktu bi baktım ki hamileyim
Simra Ravzanurmom benimde adet sancim olurdu genelde olmadi yani baya gecti bir bucuk ay oldu nerdesyse olmayali adet
Ravzanurmom Simra ben istemiyordum süpriz oldu doğrusu test yapmadinizmi 1.5 aydan beri uzun bir süre
Simra Ravzanurmom kan verdim bakalim hayirlisi bide bulantilarim olunca anladim stn de yrn cikcak bakalim hayirlisi