Pinartrkz Evet kızlar bebeğim hep bağırıyor ağlamıyor ama hep yüksek sesle bağırıyor kucağıma alınca da aynı şekilde neden acaba sesini mi keşfediyor yoksa sinirli mi
Yagmursonrasitoprakkokusu Pinartrkz bizde de durum aynı. 6 aylık olmak üzere ama hala bağırmayı çok seviyor 😂
Eftelya1 Pinartrkz bebeğinizin kulaklarına bir baktırın isterseniz kuzenimin oğlu da sürekli bağırıyordu çocuk çok az duyuyormuş meğer anlamadılar inşallah öyle bi sıkıntısı yoktur ama baktırmakta fayda var
Nelf28 Pinartrkz benimki de 6 ya girecek arada bi bağırıyor. Sesini keşfediyor ama sürekli bağırması garip
Pinartrkz Eftelya1 bebeğim prematüre doğduğu için bütün işitme testleri yapıldı hepsi temiz ama sinirleniyor gibi geldi bana
Eftelya1 Pinartrkz Pinartrkz o zaman sinirleniyordur hasta olmasın da biz yaşadığımız için söylemek istedim korkutmak istemem
Kod08 Pinartrkz bizimde öyleydi artk.kulaklarmzi kapatıyoduk benim bebeğimde prematüre Bebek. Sesini kesfediyo şuan hoşuna gidiyo bagrmak ama geçecek bu dönem🥰
Pinartrkz Eftelya1 Allah şifa versin yok şükür sağlımız iyi galiba babasına çekmiş 😄 babası da bağırır sinirlenince kendi kendine 😄