Kızlar 6 aylık bebeğim var son 2-3 aydır boynum kulaklarım ve kollarım ağrıyor. Boyun fıtığım varmış ve sinir sıkışması olmuş. Kemiklerimden çat çut sesler geliyor sürekli. Emzirdiğim için ilaç yazamadı doktor. Hergün ağrıyor kollarım çocuğu kucağıma alamıyorum ne önerirsiniz ??