Canım bunun için hastaneye gitmene gerek yok. Çünkü çok normal bebeğin yastıktan aldığında yastıkta saçlar görebilirisn hatta elini onun kafasına sürüp çektiğinde ellerinde saçlar görebilriisn. Seninde kendinin kel kalacağını bile düşünebilirsin çünkü avuç avuş dökülüyor 😁 sonra brbrğinin saçları büyümeye başlafığımda ikinizinde dökülmesi duruyor geri geliyo ikiniiznde saçları bublar normal bende oğlumda yaşadım endişe etmene getek yok kuuzum 😌