Ebru_ersin09 Merhaba hanımlar Bebeğimiz için hangi marka deterjan yumuşatıcı kullanıyorsunuz güzel koksun istyrum.
Tatlisannedilekk Ebru_ersin09 uni baby sıvı deterjan kullanıyorum çok memnunum, yumuşatıcı kullanmıyorum
Reyna Ebru_ersin09 green clean baby çamaşır deterjanı kullanıyorum 8. aya kadar yumuşatıcı kullanmadım sonrasında yumoşun bebek için olanını kullanmaya başladım
Mimarhanim Ebru_ersin09 granül sabun kullaniyorum deterjan olarak, yumuşatıcı ise bingo nun bebekler için olan antialerjik olan yumuşatıcısını kullaniyorum çok güzel kokuyor.
Ezgimmmmm Ebru_ersin09 siveno ya da incia kullanıyorum içeriği temiz sıvı deterjan bebeğe hiç bir zararı yok
Rojdaa Dur granül kullanıyorum ilk günden beri 9 buçuk aylık şuan memnunum yumuşatıcı kullanmıyorum 🌼