Smsnannesi gayet normal Doğumdan sonraki ilk adet aşırı kanama ve ağrılı oluyor
benimde bu şekilde olmuştu ped değil Doğumdan sorna taktığım kilot bezlerden giydim yine yatak batmıştı tansiyonum düşmüştü aşırı kandan . Daha sonrakiler normal oluyor ama ilki sadece bu şekilde