Bebeğim 2 aylıkken geçirmişti bulaşmaz dediler ama emzirdigim için bakımını ben yaptığım için bulaştı ateşi 38.5 olmuştu ishal olmuştu hastaneye nasıl yetiştik bilemedik ağız ve burun suruntusu aldılar kan tahlili yaptılar ertesi gün cıktı sonucu yatirmamiz gerek dediler ama yatırmadım evde kendim yaptım bakımını Allah yardımcınız olsun zor bir süreç 1 hafta kadar zorlanirsiniz ondan sonra biraz hafifliyor semptomlar emzirmeye devam edin lütfen maskeyi ağzınızdan çıkarmayın bebekle temasta bulunurken. Çok geçmiş olsun