Oglusuunannesi Artık, her şeyden şüphelenir oldum 6 aylık bebeğim, var oyuncağı tutmaya çalışırken elleri titriyor bazen normal mi başına gelen var mı
Reyna Oglusuunannesi bildiğin titreme mi yani hiç yaşamadım ama bilen biri çıkar umarım üstte kalsın inşallah bir sorun teşkil etmiyordur
eceunverkanra Oglusuunannesi Benim oglum da agzina goturmeye calisirken oyle yapiyor ben de gozlemdeyim normal mi bilemedim hic sizinki nasil oluyor? Benimki de 6aylik
Oglusuunannesi Yani bişeye uzanmaya çalışırız da son raddeye gelince bizde de olur ya öyle bi titreme
Elifinmamisi Oglusuunannesi Dermanı kesiliyodur canm sonucta onun icin buyük bi hareket mesela biz spor yaparken zor bi hareket oldugunda kaslarimizi zorluyoruz bizdede oluyo
Fatmallper1 Benim oğlum o aylardayken biberonu almaya çalışırken resmen kitleniyordu başı ve elleri titriyordu heyecan yapıyordu sonra geçti. Ama sen yinede doktora göster hem için rahatlar.
Mommysharkdoodoodoodoo Heyecan yaptığı için titriyor çok normal ☺️ bir şeye ulaşma arzusu ve başarmaya yakınkenki davranış bu başka bir sebep yok
Oglusuunannesi Ayy içimi rahatlattınız gerçekten çok teşekkür ederim doktora yarın gidecektik zaten soracağım yine de