Merhaba Hanımlar 😊 Bebeğimle uyanık olduğu süre içierinde bir dakika bile boş bırakmak istemiyorum içim rahat etmiyor yoksa. Oyuncaklarıyla oynatma , konuşma , şarkı söyleme falan derken bir süre sonra hem aklıma bir şey gelmiyor hem de yoruluyorum bu süreçte de sesli hikaye dinletsem nasıl olur ? TV izlemenin sakıncalı olduğunu biliyorum ama hikaye dinletmek sakıncalı olur mu sizce ?