Kuzeyufuk Kızlar bebeğim 44 günlük. Ateşi 37.5 dünden beri sizce ne yapmam lazım ve ateşi en iyi nerden ölçeriz
Mavilii Kuzeyufuk ateş en iyi koltuk altından ölçülür die biliyorum ama eğer evde düşüremezseniz bi acile falan gidin isterseniz
Bal-Kaymak Kuzeyufuk Şimdilik önce ılık bı duş aldır sonra sadece bezi ıslatıp eklem yerlerine koy. Düşmezse doktora götür canım. Ama bezi sirkeli suyla falan ıslatma sadece su. Bol bol da emzir.
Busra2961 Geçmiş olsun Koltuk altından daha net sonuç çıkar üstünde ince tek kat kıyafet kalsın yavaş yavaş düşer ateşi Allah şifa versin ❣️