Bebeğim kolik bir bebekti sürekli süpürge sesi fön dalga sesi vs bunlarla uyudu 7. aya kadar gaz sıkıntımız vardı sonra geçti çok şükür amaa şuan 11 aylık olduk hala sesle uyuyor artık sesle uyumaktan eşimde bende çok yorulduk sabaha kadar hışır hışır kafa kalmadı kapatıncada hemen uyanıyor çok alıştı sese nasıl bıraktırıcam benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba ?