Srfe3 Bebeğim 2 buçuk aylık olacak 2 aylık duktan sonra parmak emmeye başladı uykuya dalarken özellikle yanından ayrılınca baş parmak ağzında diğerleri gözlerinde uyuyup kalmış oluyor. Parmak incelir yaptırma diyorlar başına gelip kurtulan var mı?
Babylover23 Srfe3 parmak mı inceliyormuş 😆😂 ey Allahım daha neler duyucam bırakın emsin kuzucuk bebeklerin eli hep agzında olur bu saçmalıklara inanmayın 💐
Okuroya Bu dönemlerde parmak emmesi gayet normal oral döneme giriş yaptıkları için şuanda parmak emiyolar benim bebeğimde 3 ay 12 günlük oda emiyor. Engel olma emme refleksi ve damaklarini kullanmayı öğreniyor ek gıda süreci için oldukça faydalı
Srfe3 Okuroya gerçekten mi ben emzik de vermedim çok sakin bi bebek die emzik ver yoksa parmakları incelir bizim tanıdığımızın bebeğinin parmağı inceldi dediler de 😁🙈
senginda Bizim bebeğimizde aynı durumda, doktoruna sormuştuk..gayet normal ve sağlıklı bir süreç demişti..hatta 6 aylıkken ayaklarını emmeye çalışırsa şaşırmayın demişti
Srfe3 senginda evet ayaklarını emdiklerini de biliyorum ama ilk bebeğim dışarıdan çok müdahale var bende neye inanacağımi şaşırdım 🥴
Srfe3 Babylover23 bebeğime daha neler yaptılar bi duysanız galiba duyacak başka bişeyim kalmadı dersiniz 😑
Okuroya Srfe3 bende emzik vermedim. Uykudan uyandığı anda emer parmağını gün içerisinde kendi kendine oynarken midildanirken emer normal şeyler kimseye kulak asmayın herkes herşeyi çok biliyo 😏