Sibelasel ben 3 4 yastan once doğru bulmuyorum. Cekip cikarma ihtimali cok yuksek. Kulagina zarar verebilir, yutabilir. Biraz aklinin kesecegi yas olmasi taraftarıyım.. ayrica asi yaparken korkan bebek kulak delerken de ayni seyi yaşayacak. Asi zorunlu ama kulak deldirme değil..