Dgirgin Oğlum uslu bir bebekti ama huy değişti gündüz 15 dk uyuyup kalkıyor sonra 1 saat sonra tekrar uyumak istiyor uyanıkken aç olsa da emmiyor ancak uykuya biraz dalınca emiyor kucakta gezerek uyumak istiyor başka hiç bir şekilde uyumuyor var mı bunları yaşayan atak haftası falan mı acaba kızlar bir akıl verin
Gokceperi Dgirgin cnm bzde 3 ay 12 gunluguz ve 2 gundur ac olsada emmiyor biberon almıyor uykuluyken emziriyorum bende..
Ttugba Dgirgin bizde 2 ay25 günlüğüz çok güzel uyku düzenimiz vardı ,3 gündür bozuldu gece gündüz birbirine girdi sürekli ağlıyor 😔😔 elim ayağıma dolaşıyor resmen
Glitter Dgirgin bizim de oyle. 3 ay 18 gunluk ve biraz huysuz bu ara 14.5-19.5 hafta arasi bir atak donemi var. Ondayiz.
Mutlubirkalp Dgirgin 3.5 aylık olduğumuz günden bu yana acayip bir huzursuzlukla başladı ardından meme reddi ile devam ettik suan 4 ay 5 günlüğüz biraz memeyi alıyor ama emmiyor gibi birsey iştahsız bezler boş kilo almıyor beslenme istegi yok 22 gündür kendimi çok üzdüm aç diye hep üzülüyorum ama burada yazılanları okuyunca 4 ay böyle mi acaba diyorum inş çabuk geçer bu süreçler
Gokceperi Dgirgin inşallah canımmm bnde ole ac kaldı die üzülüyorum bakıorum keyfi yerinde ama sncta acıkıodur hep bi düşünme halindeyim..
oglummehmedim 3bucuk ayligiz gazi arttı acayip agliyo sakinlesince emzire biliyorum yoksa alıp memeyle sakinlesmiyo gece de yarım saat te bir kalkıyor bunlar hepsi 3aya girdikten beri oldu normal doğum haftasından iki hafta once doğdu aslinda şuan atakta değil ama aynı yani anlaşılan öyle bir hafta falan sürmüyor 15gundur aynı bu şekilde
Dgirgin Harika haftaları indirdim kuzular buraya hangi tarihi yazıcağım Doğum tarihi mi gebelik 40 haftalık olduğu tarih mi
Merveemre 3 ay 24 gunluguz bizde doğru duzgun emmiyor oyum halısında eğleniyordu şimdi eğlenmiyor hep bi sızlama icnde bir an da ağlamaya başlıyor allahtan gece uykusu yerinde gündüz böyle yapıyor
Dgirgin Merveemre benim gece iyiydi ama 1 saate yada 2 saatte bir kalkmaya başladı 4-5 saat uyurdu önceden
elifiii Dgirgin 14-19. haftalar arası en uzun atak haftası, maalesef belirsiz bir zamanda başlıyor ve günü gününe tutmayan bir bebek oluyor..uyku emme düzeni değişiyor, huzursuzluk vs. başlayabiliyor. geçecekmiş inşaallah 🙄😊