aybkkara canım çok aya takılma. Bebeğe göre değişir. Mesela benimkiler çok yoruluyorlardı. Çekiyorlar, az gelince bu sefer yoruluyorlardı ondan değiştirdim, 3 numaraya geçtim. Mesela en başta kızımın da boğazında kalıyor gibiydi ama alıştı. Oğlum da çok rahat etti, lıkır lıkır içiyor. 2 aylıkken 3 numara kullanan da var, 7 aylık 2 numara kullanan da. Senin biraz bebeğini gözlemen lazım.