nilaykyaman merhaba kızlar , hangi deterjanı kullanıyorsunuz ben dalan denedim ama kıyafetlerde leke çıkmıyor beyazları mora döndü hiç memnun değilim , görüşleriniz nelerdir
Reyna nilaykyaman ya valla ben yemek kusmuk lekesi olan beyazları çamaşır suyuyla yıkıyorum makinede ekstra durulayıp sonra deterjanıyla tekrar yıkıyorum bembeyaz oluyor cıkıyor lekeler renklilere bende çözüm bulamadım bütün leke çıkarıcıları denedim ama yok olmadı
birboncukannesiiii nilaykyaman ek gıdaya geçtik. Geceden beya sabunla ovaladım suya batırdım. Bugn yıkıcam. Bakalım çıkcakmı
bluekoala nilaykyaman ebebekten çamaşır suyu tozu aldım renklilerde cok guzel leke cıkarıyor. Birde beyaz ları yarım saat aceyle sonra ikinci de 50 derecede 2 saat yıkıyorum hem lekeler hep cıkıyor hemde bembeyaz oluyor😊