Mühendisinoğlu sayfasından seçiyorum güneş kremini. Güneşten koruyalım derken kimyasala boğmayalım.
Bi de güneş kremini iki parmağa uzunlamasına sıkıp onu tek bölgeye yedirmek gerekiyormuş. Aksi halde 50 faktör diye aldığımızın koruması 20-30 a düşüyor
Geçen sene hangisini kullandım hatırlamıyorum.