Merhaba sevgili anneler,
oğlum bugün itibari ile 21 aylık oldu.
bugünümüze kadar hiçbir problem farketmedik varsa da bilmiyoruz.
2-3 ay önce bulunduğum şehirde bir çocuk psikiyatrist ile görüştük çok yoğundu, kısaca bilişsel bir problem görünmüyor ama dil olarak biraz geride dedi. Tekrar görmek istedi ama memnun olmadığım için başka bir yer buldum. Oraya başvuracağım orası da dil terapisti inceleyecek ve bir problem sezerse de özel eğitim hocalarına devredecekmiş durumu anlayabilmeleri için.
hayvan taklidi yapıyor, vücudunun bölmelerini gösterir. Baba dede mesela bunları arka arkaya tekrarlıyor bazen düşünüyorum acaba gerçekten bile isteye söylemiyor mu diye gol mama vs toplamda zorlasam 10 kelime söylüyor diyebilirim. Ve her gün onunla konuşuyorum işaret ettiği zaman dahi mesela anlamadım oğlum bir daha tekrarla? Hee, portakalı mı istiyorsun? Tamam portakalı istiyorsun. Gibi sürekli ona bu şekilde aktarmaya çalışıyorum. Kitap okuyoruz. Bilemiyorum elimden gelen yeterli olmuyor. Bir uzmanDan bilgi almam doğru lakin ben sizlere de sormak istiyorum. bizim gibi olan var mı, zamanla düzeliyor mu bu durum? Bulunduğumuz durum ile ilgili önerisi olan, gibi bir çok soru var kafamda. Annelerim sizlere danışmak isterim.. ♥️