Acemi_ogretmen_annee Kızlar bu mamayı denemek istiyorum benim bebeğim biberonu bilmiyor yani hiç mama içmedi daha önce bu mamayı devam sütüyle veya suyla yapıp biberonla mı içmesi gerek? Yoksa Kaşıkla verebilecek kıvamda mı?
Sltnbl2018 Acemi_ogretmen_annee su ile yapıp kaşık ile yedirebilirsiniz biberon vermek istiyorsanız mama yi daha civik yapıp verebilirsiniz
Merveedd Acemi_ogretmen_annee ben almıştım biberonla vermeyi denedim ne kadar cıvık yaptıysam geçmiyor biberondan biberonla verecekseniz elmalı sütlü deneyin onuda cıvık yapıyorum geçiyor biberondan
Thesra Acemi_ogretmen_annee Kıvamını siz ayarlıyosunuz suyu fazla koyarsanız biberon maması az koyarsanız kıvamlı kaşık maması olur😌😌💐💐
Su-1 Kaşıkla veriliyor aldığımız mama üzerinde yapılışı var suyla formul mama ve kendi sütünüzle yapılabilir
Acemi_ogretmen_annee Sağolun kızlarrr 💖 biberon kullanamıyoruz malesef içmiyor bilmediğinden sevindim kıvamlı olduğuna 👍🏻