Mu-Mi fikir istemişsin canım o yüzden yazıyorum belki bi faydam olur….Sana uymayabilir ama ben kendi yöntemimden çok memnunum😂 benim bebeğimde 8 aylık olmak üzere,gıdaya geç başladık,bilmediğim için biraz panikledim….3 kuralına uymadım,yeni tattırdığım bişeyi az verdim ve gözlemledim,kızarıklık vs yapan ürünü araya zaman koyup tekrar denedim falan….Birde benim mantığım hep şöyleydi,kendi yemeyeceğim hiçbişeyi yedirmemek mesela siz yumurtayı bulamaç yer misiniz yada yumurtayla kayısı karışımı yer misiniz,iyyy😅 kendi damak zevkim neyse çocuğuma öyle yedirdim….sağlıklı beslensin diye garip garip tarifler vermiyorum…yerse yer yemezse diğer gün tekrar deniyorum…zorlama yok🙏🏻 havuç-patates püreleri vs tadımlara alıştırdıktan sonra şöyle yaptım,mesela bezelye yemeğini normal yaptım içine salça tuz koymadım,bembeyaz yemek oldu ondan ayırdım onu kızıma yedirdim kendimiz için yemeğin salçasını ve tuzunu koyup bi taşım kaynattım onuda biz yedik…bu arada sebzeleri yoğurtla yedirince yediğini farkettim ve bu sebzelere alışmasını sağladı…