Kızım 3. Ayından beri emziği attı parmağını emmeue başladı. Çorap taktım tuttum eldiven taktım olmadı neler yaptıysam o parmağı buldu hanımefendi. Doktorumuzda oluruna bırakın dedi. Şuan 20 aylık uykuya geçişlerde hala parmak emiyor ve yara olmuş hafif baş parmakları. Anlatıyorum gün için de parmaklarını gösteriyor ama emmeye devam. Limon sürün vs yazıyor internette ama kızım Limon yemeye bayılıyor 🤷🏻♀️