Arkadaşlar merhaba. 8 bucuk aylik bebegim geceleri neredeyse 15 20 kez ağlıyor. Uyanik vaziyette değil ama eger yanina gidip tekrardan sallamazsam uyumuyor.. Acaba sizinde başınıza boyle bi durum geldi mi neden yapiyor olabilir. Normalde uykusu cok guzel bi bebek gece 1 kere uyanir veya hiç uyanmazdi. Kucagima alıyorum sakinlesiyor ayrica da yatagimda deliksiz uyuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️