Yavrusununannesiii Kızlar hastaneden rve gelince bebeğime 1 kez mama yapıtım öyle ce duruyo az da degil aptamil burd bebeği olan ihtiyaç sahibi biri var ona vereceğim
Sedamut41 Yavrusununannesiii 3 4 haftada tüketilmesi gerek canım kullanilmasa daha doğru olur bebek sonuçta riske girmeye değmez
covirgin Yavrusununannesiii 1 ay kalmışsa bozulmuştur kimseye vermeyin sizde icirmeyin bebeğinize. çöpe atin