Miniktavsan mama hic vermedim canim ek gıda alıyor 5 bucuk aylıkken basladim ufaktan şimdi her şeyi yiyor nerdeyse. Ama emmeden ek gıda vermemeye calisiyorum tokken hic emmiyo yoksa. Uyanir uyanmaz emziririm mesela bide yatak odasında emziriyorum dikkati dağılması diye. Ama yeterli oluyo ki bu kadar az emmeye ve son 15 gündür zorla yiyo dis sikintisi falan büyük ihtimal iki ayda 750gr almis cok sukur ki 6. Aydan sonra bu kilo alımı fena sayılmaz. Cok takiyodum bu meseleyi kafama ama sen rahat bırakırsan hersey daha rahat oluyo. Önceden anne sütü alamayan bebeklere mama yoktu mesela pirinç unu yedirmişler falan onlar büyümedi mi buyuyolar. Anne sutunu bir damla dahi alsa şükrediyorum ve ilerde anne meme diye aglayacagi gunler icin dua ediyorum insallah 🙏