Merhabalar benim çocuğum 2,5 aylık, 2 ay kontrolümüz de ebemiz senin uyandırmana gerek yok kalktığı zaman besle artık demişti ama bu seferde bazı geceler hiç uyanmıyor sabaha kadar gece oniki gibi yattı mı sabah yedi sekiz de uyanıyor vicdan azabı yaşıyorum sizler nasıl yapıyorsunuz acaba merak ettim