Rewarya evet biz kullandık . Benim oğlumda faydalı oldu kusması azalmıştı. Bizimde hem reflümüz hem allerjimiz vardı 5 ayda kullanmaya başlamıştık. 10 aylıkken gaviskon şrup başladık. İmkanınız varsa çocuk gastrolojiye götürün tedaviyi çok özenli yapın.