Sadecezeynep Kızlar 1 ay önce sezeryanla doğum yaptım düne kadar hafif lekelenme şeklinde devam ediyordu ama dünden beri yoğun bi şekilde kanamam var aşırı fazla bu regl kanaması mı normal mi