Sedacinakkaya Kızlar 47 günlük bebegim İlk kez bugün emerken öksürdü ters çevirdim foş diye sut geldi ağzından kokusuzdu kesik değil normal sut gibi Kusmuk mu sut fazlası mi
Nekwa Sedacinakkaya gazdan dolayı bizde de oluyor arada Zorlandığını hissedersen emerken gazini çıkar oyle devam et
Lcy03 Sedacinakkaya sarilik varmi varsa eyer yorgun düser bebeginiz o yüzden aglamaz acikdinda bol bol emzirin bana öle denmisdi
Sevde123 Emerken genzine süt kaçmıştır o yüzden zorlanıp kusmuştur. Fazlasini çıkarırken oluk oluk kusmaz az kusar. Bebeklerin arada bir kusması da normal hatta bizim doktorumuz çok emen bebek kusar midesini zorladığı için demişti. Bisey olmazmış ondan.