Minikkusuumm Kızlar oğlum 2 aylık mecburen doğduğu günden beri mamayla besliyorum geceleri mama yapana kadar o kadar ağlıyor ki anlatamam diyorum ki mamayı yapip termosa koysam direk biberona doldurup versem zararı olur mu
Mira61 Minikkusuumm bildiğim kadarıyla mamayı taze yapmak gerekiyor sıcak su termosa koyun kenarada soğumuş kaynatılmış su koyun hemen mama yaparsınız
Reyna Minikkusuumm termosa ılık suyu koyun biberonada ihtiyaç kadar mama ve yanınıza alın ağladığı zaman suyla mamayı o an karıştırın çünkü yapılan mamanın 1 saat içinde tüketilmesi gerek
VSD-61 Minikkusuumm mama 1 saat içinde tüketilmesi lazım.onun yerine mama kapları var ona koyup termosa su koyar her seferinde taze yaparsınız.
Mertin_annesi Bende mama veriyorum homend çaycı aldım mama suyu ısıtıcı tuşu var su hep hazır beklio her şekil denedim bu en kolayı yapqcak bişe yok bi kaç ay daha mama verecem ihtiyaç maalesef biraz pahalı 🤷♀️
Akbasrabia Bende biberona gece için mamayı koyuyorum termosada ayarladığım ısıda suyu koyuyorum uyandığında hemen suyu biberona döküyorum benim için çok rahatlık oldu böyle bazen suyu biberona koyana kadar bile çok ağlıyor emzikle oyalıyorum 😄