Yarimmm beslemiyorum 🤣 asla yemiyo sadece kahvaltıyı çok güzel ederdi iki gündür o da yok. Yerse o gün sanslıysam sadece çorba içiyor. Ek gıda ilk başladığında ne versem yerdi neden böyle oldu bilmem 🤷♀️ itiraz etmediği tek şey su,ayran,yogurt,pankek ve meyve. Gerisi allaha emanet.