Merhaba bebeğim 3 ay 5 günlük yaklaşık 2 haftadır çişli bezleri eskisi kadar dolmuyor ve idrarı koyu renk oluyor bazen, hafif pembelik görüyorum bazen bezinde, emmesinde çok bir değişiklik olmamasına rağmen neden böyle anlayamadım, tecrübesi olanlar varsa yazabilir mi doymuyor mu diye çok dertleniyorum