Gokce1504 Kızlar normal doğum yaptım bi kaç dikişim var. Biraz şişmiş gibi yeri. Yaşayan oldu mu? Enfeksiyon mu kaptı acaba
BeyzaGE Ödem olmuştu benimki sizede öyle olmuş olabilir. Doktorum buz kompresi yapmamı söylemişti 2 güne geçmişti.
BeyzaGE Gokce1504 umarım kapmamıştır. Her tuvalette mutlaka batikon ile pansuman yapın ve ıslak bırakmayın. Rica ederim😊