Merhabalar 🤗 benim 10 ay 18 günlük oğlum var henüz anne baba dede mama gibi kelimeleri söylemiyor sadece bağırıyor bağırarak istediği şeyleri belli ediyor hiç kelimesi yok sizce normal mi ? Sizin bebişleriniz nasıl ? Acaba bi sıkıntı mı var diye içim içimi yiyor 🙁