Myslkya-16 değişti mi bilemiyorum. Kayınvalidem 5 gündür gribim diyor ama bence kesinlikle korona oldu. Sürekli hastaneye gidip geldi zaten.
Baş ağrısı, öksürük, burun akıntısı var. Sesi tamamen gitmiş. Gidip bir test yaptırması için neler dedim ama dinlemiyorlar. Dün akşam yine konuştum, bu sefer hiç test yaptır falan demedim. Bana açık açık “Hastaneye gitmeye korkuyorum, Covid diyecekler diye gitmiyorum” dedi. Bi de şu an görümcemde kalıyor, diğer çocukları ve eşleri de ziyarete gitmiş dün. Böyle böyle yayılıyor bu illet işte.