Merhaba anneler .GUNDE kAZ KEC BEZ DEGISTIRIYORSUNUZ?KIZIM 10 AYLIK DOGDUGUNDAN BU YANA HEP GUNDE 6KEZ BEZ degisiryorum.kiz cocugu iste pisik olur ve s.fakat bana cok abartiyorun 3kez yeter diyorlar.ecisliyken bez icim rahat etmiyor üşur diye.kizimda oyle alisti bezi cisliyken asla uyumaz rahat edemez