maggie Merhaba burada defalarca mastitle alakalı post açtım çünkü ayda bir mastit oluyorum ve yine mastit oldum sahurda acı ağrı yoktu sabah bi uyandım koltukaltım acıyor ve şişlik var göğsüm de de hafif kızarıklık var. Ateşim de çıkıyor gibi hissediyorum koktukaltımda daha önce hiç rastlamadım ne yapmalıyım nasıl geçer koltukaltı
Birceninannesi maggie yaa kıyamam çok iyi bilirim kaç aylık bebiş? Benim kızım 6.5 aylık oldu yaklaşık 2 ay öncesine kadar ben de aynı durumdaydım. Ateş antibiyotikler serumlar… Sağsam süt iyice artıyo tazyikli geliyo sağmasam kızım hepsini boşaltamıyo sonuç yine mastit. Ben çözümü makinayı bırakıp elle sağarak buldum. Beni rahatsız edecek kadar süt biriktiğinde sadece rahatlatacak kadar sağdım boşaltmadım. Bu sırada yine antibiyotik kullanıyodum brz da ona güvenerek yaptım bunu. Her emzirmede tek göğüs verin iyice boşaltsın göğüsler terbiye olduktan sonra geçiyo. Şu an için de dolapta soğuttuğunuz lahana koyabilirsiniz hem ateşini alıyo hem tıkalı kanalları açıyo bana çok iyi geliyodu. Parol alabilirsiniz yine ağrı için. Zeytinyağı ve gül yağıyla masaj yapıyodum ben sonra da ılık duş. Çok sıcak olmasın sıcak su sütü arttırıyo daha kötü olur çok geçmiş olsun🙏🏻
minikbaykus maggie Duş al canım. Duşta masaj yap şiş bölgeye bide o göğsü sürekli emzir ki tıkanan yeri açsın. Emmiyorsa ve hâlâ şişse sütü sağ makinayla boşalt iyice
maggie Birceninannesi evet ben de 4. Kez oluyorum 4 aylık bebeğim bu sefer kola altında olunca bi korktum ama baktım yine mastit 🥺🥺 niyetliyim ilaç almayayım dedim ama bakacağız duruma ben de hep elimle sağdım öncekilerde neden tekrarlıyor ben anlayamıyorum
maggie Birceninannesi bir de evde yalnızım bebeğe kim bakacak diye endişeleniyorum öncekilerde çok fena olmuştum çünkü
Birceninannesi maggie çok zor oluyo bilmez miyim ben de şiddetli eklem vücut ağrısı yapıyodu kalkacak halim kalmıyodu. Göğüs yapısıyla alakalı bir durummuş bazı kadınların meme dokusu daha sık ve şifdetli mastite sebebiyet verebiliyomuş😒 gece yüzüstü yatmamaya çalışın benim de bir kez koltuk altıma doğru ağrımıştı yüzüstü yattığım için olduğunu farkettim lahana varsa sarın hemen iyi gelir en kısa zamanda da geçer inşallah🙏🏻
aay1 @maggie bende mastit olduğumda Taş gibiydi göğüsüm ılık duşa girmiştim göğüslerime duşta suyun altında masaj yaptım ovalayarak sıkarak dairesel hareketler yaparak duştan çıktıktan bir süre sonra iki göğüsümden de biraz süt gelmiş ondan sonra rahatladım Ateşim vardı süt gelince yarım saat içinde ateşimde düştü birde duşta masajı deneyin
Yksonkaya Benim ikinci oluşum bu sefer erken fark ettim ilk defa soğan Yakıp denedim şimdi çıkardım soğanları kızarıklık gitmiş Ben çocuğuma sağarak veriyorum bosaltana kadar sagiyorum ama yinede oldum Ama iki seferdir inanıyorum nazara geliyorum. Nazardan da olabilir birde canınız ne çektiyse yiyin nerde olursanız olun
irem93 Hanımlar ben herşeyi denedim sağma,sıcak duş,sıcak kompres hiçbiri işe yaramadı.Solgarın Lecithin vitaminini aldım 2-3 gündür içiyorum hemen faydasını gördüm doktorumada sordum bir zararı yok dedi soya sonuçta.Şiddetle tavsiye ediyorum