Kızlar bi aylık bebeğim aşırı gazlıydı doktor biogiamı damla verdi işe yaramazsa nurse harveys kullan dedi ve kızım kendini morartacak derecede gazlı bi cocuk dün o şuruptan verdim gece boyu hiç uyanmadı normalde saat başı kalkan çocuk kalkmadı 1 de yattı sabah 8:30 kalktı yani bi bebek icin çok uzun bi süre ağlamaları kesildi ama bende korkttum acaba bu ilaç uyutuyormu bi zararı varmı DİE kullananlar varmı bu ilacı normalmi bu şekilde olması