Melike95 Bebeğim küvezde süt sağıyorum götürüyorum eşim dün test yaptırdı 3 gündür belirtiler vardı bugün pozitif olduğu öğrenildi bende belirti yok filyasyon ekibi eve gelip bana da test yaparmı yoksa bende mi gitmeliyim hastaneye
Neslyhn Melike95 eşinize ilçe sağlık merkezinin telefonu verilmiştir ya da 182’yi arayıp talep oluşturabilirsiniz. Eve gelip test yapıp ilaç bırakıyorlar. Ama sizde belirti olup olmadığını soruyorlar. Herhangi bir belirtiniz olduğunda arayın dilerseniz. Çok geçmiş olsun
aybkkara Melike95 benim de bebeğim olduğu için belirti olmamasına rağmen test yaptılar evde. Normalde belirtisiz yapmıyoruz demişlerdi.
Olric11 Melike95 temaslı oldugunuz için karantinanızın 6. Günü gelip test yapıyolar. Birde gün içinde gelip ziyaret ediyorlar evdemisiniz değilmisiniz diye geçmiş olsun
Asyaaaam Melike95 eve gelip yapıyorlar. Ben ilaç kullanmıyorum vitaminerle atlatmaya calısıyorum çünkü emziriyorum
gencanne9 Melike95 ben yaptırdım bugün öğlen :/ sonuç çıkmadı ama emzirdiğim için parol kullan sadece dediler. ağrılı geçiyor şuan süreç 😐
Melike95 gencanne9 yeni doğum yaptığım için oksapar ve parol devit3 kullanıyorum ayrıca tansiyon hapı kullanıyorum